Mark-Jan Fledderus versterkt ‘de kraaien’ na de winterstop

24 januari 2024 20:45

Voormalig profvoetballer en huidig voetbalbestuurder Mark-Jan Fledderus gaat ‘de kraaien’ versterken na de winterstop ...

• De oud profvoetballer kwam tussen 2002 en 2017 uit voor Heerenveen, Telstar, FC Groningen, Heracles Almelo en Roda JC. Hierin kwam hij tot 321 officiële duels, waarin hij 33 maal doeltreffend was. De meeste duels speelde hij voor FC Groningen (89). In zijn toch drukke programma gaat hij HSC 1 na de winterstop versterken wanneer het kan. Hier zijn we als club natuurlijk heel blij mee! We hopen met Mark-Jan iemand binnen de selectie te krijgen die de groep positief kan aansturen in het veld en zo de groep naar een hoger niveau kan stuwen. We wensen Mark-Jan veel succes bij onze mooie club HSC en hopen dat hij samen met de selectiegroep HSC veilig weet te spelen in de 4e klasse van het zaterdag amateurvoetbal.

ea5e10ba-9ee6-4013-8d63-ab410c572006.jpeg